Orkar inte

Nu sitter man här och ska göra läxor, igen. Och konstigt nog så får jag inget gjort om jag så håller på en hel dag. Jag sitter bara och stirrar på skärmen/i boken utan att kunna göra något alls. Och om jag lyckas sätta igång hjärnan och tänka så slutar det med att  jag sitter och tjuter eller har panikattacker... eller båda. Det här suger ju!

Jag skulle kunna ha varit med Alex idag om jag hade fått något mer än ett par foton gjorda igår, men nej då, man ska vara helt körd i huvet och inte få göra något kul...och då bli ännu mer körd i huvet. Fy fan!

Och i morgon börjar praktiken igen... bättre än skola men fortfarande skit. Kommer va helt jävla död efter den här veckan... om jag ens orkar med hela. Hoppas jag gör det i alla fall. Men lite missar jag ju pga den där jävla matten. Och jag kommer säkert missa ännu mer om jag ska åka till BuP nästa vecka... vi får se om dom kallar till något mer möte eller om dom bara skiter i det som förra gången. Man måste tydligen ha kört i skolan och försökt ta livet av sig om folk ska fatta att man faktiskt mår skit och inte orkar mer. Fast i och för sig så håller jag ju på att köra i skolan så det är väl bara självmordsförsöket kvar nu...men jag hoppas att jag slipper det. Hoppas att det kan komma någon fucking jävla lösning innan det.

Men läxor var det ja...
Bye

0 kommentarer: