Morgonen

Sitter här på tåget som står stilla i Katrineholm. Väntar på något annat tåg som står i vägen. Hade det varit skola hade jag såklart blivit irriterad och stressad... det hade ju inneburit att jag kommit 10 minuter för sent. Men nu när det är praktik är det rätt så skönt faktiskt. Det blir mindre väntan på stationen/ute i kylan innan jag kommer in i butiken.

För övrigt så har morgonen varit ganska skit. Har vaknat till och från hela natten och sovit jättelite, när klockan ringde vaknade jag på en blöt kudde och mina ögon svider så man kan dö. Blev lite stressigt och så med. Sedan när jag kom ner var hunden halt så jag fick stå och stretcha hennes ben... sedan vägrade hon äta också. Men benet blev tillslut bra och efter morgonpromenaden hade hon nog blivit lite hungrigare också för jag lyckades lura i henne maten :P

I eftermiddag är det matteprov by the way, hoppas det blir godkänt i alla fall för omprov orkar jag inte med. Wish me luck!

0 kommentarer: