Läxor, m & m, onyttigheter

Läxorna bestod mest av matte förut...hann med typ 2 tal sedan började tjutandet -.-'. Men men, har lyckats gå igenom det mesta, får bli lite repetition i morgon och sedan hoppas jag att jag får ett godkänt på tisdag i alla fall. Nu ska jag göra i ordning lite foton, förhoppningsvis blir jag klar med det i dag. Skulle vara skönt att ha i alla fall en uppgift klar.

Lite senare blir det till att åka till mormor och morfar tillsammans med mamma och vattna deras blommor, de är nere Gran Canaria, Snacka om att jag är avis! Vad skönt det skulle vara att bara komma bort från allt ett tag och bara ha det chill. Men ekonomin och tiden finns ju inte så jag får väl fortsätta drömma.

Efter att blommorna fått vatten ska jag tvinga mamma upp till Willys för jag behöver något gott att tugga på. Har egentligen inte råd och behöver absolut inte mer fett på arslet med jag bara måste. Så det så.

0 kommentarer: