Ehm...

...jaa, vet inte riktigt vad jag ska skriva om dagen...

Var bara Nicklas och jag på praktiken, jag har scannat bilder till almanackor hela dagen...i stort sett. Kom en beställning på drygt 300 bilder som jag packade också. Irriterande med turkar som inte kan förklara eller fatta vad man säger på varken svenska eller engelska...och sedan ska de pruta på priserna också -.-' Det här är ju Sverige, fatta läget, det går inte att pruta!

Snöstorm...eller a, blaskstorm i Norrköping, kallare med "riktig" snö och inte lika blåsigt hemma som tur är. Men fy vad jag inte gillar det här vädret, det är ju bara blött och kallt.

Sedan ringde de från BuP idag...ska gå dit nästa fredag...fredagen den 13:e - scaaary o.O

Men men, lite om dagen...fast inte så intressant iofs...men något har jag i alla fall skrivit :P

0 kommentarer: