Ergonomi

Okej, nu har det inte blivit bloggat på väldigt länge, sorry för det. Men jag orkar inte direkt skriva om allt som har hänt så...får ta nya tag nu helt enkelt.
Eller ja, en sak måste jag säga, Johnny kom över förra helgen, det var jättemys. Jag älskar honom massor, massor, massor. Va hos kusinerna och firade Rasmus som fyllt år  också...

Nu på morgonen har det i alla fall varit ergonomiprov. Jag hade panik igår...och i morse, men det visade sig att provet inte alls var svårt och jag tror det gick riktigt bra. Puh. Skönt att ha en sak gjort i alla fall.

Nu är det rast och sedan är det redovisning på arbetspatsanalysen (också ergonomi)...har skrivit den men kommer ju inte ihåg allt utantill. Men det borde gå att improvisera, jag var ju faktiskt på arbetsplatsen i 6 veckor så något vettigt borde jag väl få ur mig även med improvisation.

Men men, nu ska jag käka ett äpple och kolla på The Big Bang Theory tills lektionen börjar igen, bye!

0 kommentarer: