Fy fan vilken dag

Praktiken har väl varit ok, men jag har inte mått bra alls idag. Usch.

PÅ tåget på väg hem bröt jag ihop, pinsamt nog. Satt och kunde inte sluta tjuta. Inte gick det över, blev snarare bara värre och värre och jag kunde knappt gå hem. Hemma satt man och tjöt och hade panik någon halvtimme sedan lyckades jag lugna ner mig men låg med migrän efter det. Har väl migrän nu med och det är ju inte smart och sitta framför datorn och blogga men jag har gett min fan på att jag ska skriva något varje dag så, ett par minuter, sedan blir det mörkt rum med sängen.

And btw, jag kommer inte få träffa min älskling i helgen heller :'( han ska lana med Ubba. Men jag vill träffa honom, känner mig så ensam och övergiven ibland, han kan ju faktiskt göra att den känslan försvinner ett tag... Det är väl bara att stå ut en vecka till...men fan, då är det ju tre  veckor sedan vi träffades :(.

Men ja, i morgon kväll kommer ju mamma hem igen så jag får väl vara med henne i helgen........

0 kommentarer: