Onsdag

Skolan och estetisk verksamhet. Jag gjorde en tutorial som jag hittade på nätet, det var sköj. Den var om hur man gör ett foto av en människa likna en docka typ...bildresultat på BDB, heter Tjei.

Efter det gjorde jag matteprov, det gick väl skapligt. Skönt att ha det gjort i alla fall.

Efter provet blev det julklapps- och klädshopping på stan, det var väl kul de första tio minuterna sedan blev det bara jobbigt :P men kul på sätt och vis att få lite nytt i garderoben och ha kulklapparna klara...bara en kvar nu ^^
Jag gick förbi Bildcompaniet för att fixa ett kort till mormors kamera men dom finns tydligen inte längre. Hennes kamera klarar max 32 Mb, de minsta korten som säljs är 2 Gb...ett litet problem där kanske....jag får leta på blocket helt enkelt. Eller säg gärna till om ni har något gammalt CF-kort (Compact Flash) på 32 Mb eller mindre som ligger och skräpar någon stans :)

Men nu ska jag fortsätta kolla på film med mamma och Jocke, see ya!

0 kommentarer: