Jahapp

Nu var det inte bloggat på länge...som vanligt. Fan att jag inte kommer igång med det ordentligt alltså. Och så är det ju bara gnäll på bloggen också...det måste jag ändra på...

Nu sitter jag i alla fall i min varma sköna säng och hostar...slipper ju skolan i alla fall :) fast det är faktiskt synd just idag, estetisk verksamhet är ju kul... :(

Jag ska i fall till BuP i eftermiddag, får se hur det går. Ska väl passa på att ta en sväng till apoteket när jag ändå är på sjukhuset...sedan kanske jag kan börja andas genom näsan igen som normala människor :P

Ikväll sedan ska vi väl åka till mormor och morfar och lämna Donna...jag sak ju försöka ta mig till skolan i morgon. Och Donna är btw nykammad och fin *stolt*. Det tog tre timmar igår att kamma ut alla tovor, men hon var så duktig och snäll så :) funderar på at kanske bada och klippa klor idag...men jag tror inte jag tålamod nog att klippa klor iofs...så det blir nog bara bad i så fall.

Men nu ska jag sluta pladdra och gå ner och försöka få i mig något att äta, hade gött

0 kommentarer: