Helgen i Strångsjö

Som ni alla vet så spenderades helgen i Strångsjö hemma hos Johnny.
Jag satt och jobbade med ett projekt i Estetisk Verksamhet, men det gick ju inte alls som jag ville. Gjorde en sån där photoshopad grej (docka) igen, fast det blev helt fail. Men men, godkänt hoppas vi på i alla fall. Analysen som hörde till blev ju bra :P (bild på BDB, heter Tjei)

Övrigt så kollade vi på ett par filmer, American Pie ? (den sista) och Zombieland. American Pie var typ en kopia på den första ju, bytt karaktärer bara (även om de egentligen var samma som i första filmen också). Jag vet inte, jag gillar inte någon av de filmerna egentligen (de jag nu har sett).
Zombieland var faktiskt riktigt bra, den första zombiefilmen jag har sett som har en genomarbetat handling och innehåller lite mer än ruttnande människor. Bra betyg på den.

Mys och träffas igen i alla fall, det dröjer väl några veckor till nästa gång antar jag :(

0 kommentarer: