Jullov

Ojoj, nu har det inte blivit uppdaterat på ett tag igen. Jag skyller på migrän och att jag varit helt död när jag kommit hem efter "skolan" den här veckan :P

Ska väl nämna lite om veckan..

I tisdags var jag till Duve och Söder. Mötte Alex (och några till) på Duve för att sedan gå till Söder och "hälsa på" (Spenderade mina högstadieår på Söder för er som inte vet det.) Det var väl sköj, träffade i stort sett bara Elin dock... Halkade när jag cyklade oxå, aj aj i armen och knät, sedan fick jag migrän...och åkte hem.
(Synd att Johnny var sjuk, annars hade jag kunnat träffa honom också..)

I onsdags var det back to school, filmgala...hade ingen bra dag direkt så det var inte så kul...men men.

Torsdag var det skolavslutning, hatar att SJ har färre tåg nu för tiden. Började halv tio, blev tvungen att åka med halv-åtta-tåget. Slutade strax efter halv elva, fick vänta på halv-ett-tåget (som dessutom var sent -.-')
Men det var ju skönt att sluta i alla fall, slippa skolan ett tag. Jag geggade med blå målarfärg i Bleckerts film...usch usch. Men han hade ju faktiskt med när vi filmade honom sovandes med öppen mun på bussen så det får man väl bjuda på. Ingen på skolan som vet vem jag är i alla fall ;D
Jag hann handla en julklapp medan jag väntade...så det var ju bra...

Idag, fredag, första tagen på jullovet. Blev nästan glad i morse när jag vaknade, solen sken, snön var kvar och det var fortfarande vinterkallt ute, så otroligt skönt :) men hann inte vara glad så länge, hade försovit mig. Och nej, inte till skolan såklart, skulle till BuP med mamma. Det gick väl bra där, fick ta en morgonfika (frukost alltså) med mamma på kaféet, sköj...kanske..sjukhus är ju inte kul över huvud taget :P

Nu sitter jag i alla fall och bloggar (surprise surprise) och lyssnar på musik, för tillfället Secondhand Serenade, inte vad jag lyssnar på normalt sett, men det duger i alla fall :)

Blir fika snart så jag ska väl lämna datorn och vara lite social, bye

0 kommentarer: