Social torka

Nu har jag verkligen inte haft något socialt för mig alls ett tag. Inget sms:ande, inget skypeande, inget Facebook, ingen bilddagbok och inget bloggande. Har inte ens umgåtts med någon "IRL". Det måste det bli ändring på! Dags för mig att gå ur ide och börja vara social igen!

Har träffat Alex och varit lite i skolan och nu ska jag börja blogga här igen. Och varför inte börja med att göra om bloggen? Har gjort något väldigt annorlunda och fixat en rosa layout, trodde jag aldrig att jag skulle göra! Men jag tänkte, varför inte, så hemskt är det väl inte i små mängder.

Eftersom jag inte heller har något vettigt att skriva så får jag väl börja med helgens hissar och dissar.

Dissar: Min hals håller fortfarande på att ta livet av mig, vädret har väl inte varit det bästa (men man slipper ju vattna på gräsfröna i alla fall), jag misslyckades totalt med att bleka min jeansjacka (får göra ett nytt försöka i veckan) och till sist så flög en stackars hackspett in i vårt fönster och låg som en spretig hög på altangolvet när jag kom ut.

Hissar: Min snälla bror cyklade ner till Apoteket och köpte halstabletter till mig! Fågeln överlevde! Och till sist har man käkat årets första jordgubbar (visserligen italienska, men det var ändå gott)!

Hörs senare, bye bye!

0 kommentarer: