Shopping

Jahapp, då har man shoppat igen då....fast man inte har några pengar egentligen...vad dum man är!

Igår:
Hittade jag en loppis som jag gick in på, hittade då ett par skor för50 spänn, en skiva för 25 och en skiva 10 spänn...fynd egentligen, men det kostade ju fortfarande pengar...fast jag får väl glädja mig med att jag hjälpte miljön :)
Sedan var jag på sta'n också och hittade en kavaj (som jag letat efter sedan i höstas men inte hittat någon). Den var nedsatt till halva priset så det var ju också ett fynd...men kostade fortfarande pengar :(

Idag:
Kom pappa hem med min nya dataskärm (som jag hittat på blocket). Vad ska jag säga om det...den var billig och jag behövde en eftersom min hade gått sönder...men jag hade väl egentligen kunnat klara mig utan ett tag...

Blir så arg på mig själv, varför måste jag slösa pengar hela tiden? Jag har ju inte råd! Och jag vet varför - jag blir glad när jag shoppar och hittar något som passar/är bra/är billigt...men jag får ju sådan jävla ångest efteråt! Är det då värt det? Jag vet inte...

0 kommentarer: