Men har man tur eller?

-Gör en sarkastisk min-

Jag antar att detta måste förklaras;

De senaste veckorna har jag varit assjuk (lite olika saker), fått cykeln stulen, köpt en klotång för 400 spänn som inte fungerade och fått slut på smink (men inte riktigt råd att köpa nytt). I morse gick dessutom min dataskärm sönder (ingen bild längre, det är bara kolsvart). Sedan har körskolan som jag bokat in kurs på gått i konkurs! Hur mycket otur kan en stackars människa ha egentligen? Oj oj oj....

Men så är det, nu sitter jag då och letar nya dataskärmar på blocket... snart ska jag väl gå och glutta på tv, sedan är det Cougar Town ikväll! Yay!

Sedan skola i morrn... sedan torsdag...sedan träffa Alex på fredag :D
(Måste läsa en bok till skolan också, inte lika kul).
Sedan kommer välla mammas kille hit i helgen skulle jag tro, och så ska pappa och jag åka och fixa med min bil på söndag (har fått morfars gamla, så den måste bärgas bort). Det är något som faktiskt är tur antar jag, hur många FÅR en bil liksom? Det blir till att reparera den i sommar så att jag kan köra den sedan när jag får körkort (om jag lyckas).

Men tv var det ja...

0 kommentarer: