Snowboots and taco

Oj oj, inte uppdaterat igen, fy på mig!

Torsdag:
Foto i studion med Jojjo o Julpie, kul kul :) Laddar upp lite av bilderna snart tror jag..., mer om det senare i alla fall..
 Sedan svenska, lyrik-nånting. Inte alls kul, men fick ju sluta tidigare...väldigt mycket tidigare. Men tur som jag har så kunde jag inte ta något tidigt tåg hem, hade bestämt att jag skulle träffa farsan baloo vid skolan halv fyra, så det blev en massa väntande. (Gick med i en facebookgrupp nyligen, "Vi som har otur sju dagar i veckan" eller nåt sånt heter den...det stämmer faktiskt :P) Men sedan hade jag ju lite tur, hittade faktiskt ett par nya kängor och dom var på rea, så det var värt väntan. Nu behöver jag inte frysa om fötterna på rallyt, tack fassan :) (Fast jag kommer frysa iaf, men inte lika mycket...vilket är skönt).

Fredag:
Multimedia på morgonen, fast det var softis idag - vi kollade bara på en film. Final Destination 4, den var....blodig...
Sedan var det idrott, planering av egen lektion som vi ska hålla. Det är väl skapligt kul...slipper ju bli mördad av bollar i alla fall ^^, för tillfället
Sedan var pappa snäll idag med och hämtade mig efter skolan så jag slapp vänta på tåget, det var skönt. Kul och sitta och snacka med någon också...och trevligt att träffa fassan lite mer :)

Nu ska jag snart gå ner och hjälpa till med maten, det blir tacos idag, gött!

Bye bye

0 kommentarer: