Första dagen på vårterminen..

Efter tre timmar i skolan gick brandlarmet för första gången den här terminen, måste vara rekord.

Mådde dåligt så gick strax innan två. Tåget var inställt och ersatt med en buss...som kom jävligt mycket för sent. Jag förfrös mina fötter lite halvt så mamma fick komma och hämta mig, kunde ju inte gå :P Kom i alla fall hem klockan fyra, då blev det fika med mamma och bror. Massa varmt te <3

Senare fortsatte mamma och jag skruva på mitt rum, det är nästan klart nu :D så otroligt skönt. Nu ska bara garderoben bli klar, allt "bygggrejs" bort, alla grejer in på sina platser, lite tavlor upp och databordet göras om. Kul och fixa när man börjar se resultat ^^,

Men nu ska jag väl gå och plocka undan lite grejer från sängen så jag kan sova, kolla över lite skolgrejs och sedan lägga mig...tror jag ska sätta igång en film som jag kan somna ifrån idag..

Natti

0 kommentarer: