Hemma igen

Jahapp, då har man varit hemma i k-holm sedan i söndags kväll, men inte orkat skriva som vanligt.

Hojrocken var suverän, lite tråkigt väder, men det gjorde inte så mycket. Jag skulle ha gaddat mig, men det blev ett par nya MC-kängor istället, det kändes mer nyttigt. Otroligt skönt att slippa åka i gympadojjer.

Takida var grymma, stod framme vid scenen vilket var livsfarligt när en massa folk skulle tränga sig fram, ett tag hade jag inte ens fötterna på backen - satt fastklämd mellan två stoooooora muskelknuttar :O scaaary!

Men men, orkar inte skriva så mycket om det...det var bara väldigt chill att vara där nere som alltid.


Här hemma har det inte hänt mycket, jag har plockat lite på rummet och fixat i ordning gammelcykeln...så nu har jag en fungerande cykel igen! Woho!


För övrigt så är jag väääldigt uttråkad idag...inget kul finns och göra framför datorn, inget bra går på TV...hunden bara sover och ett socialt liv har jag inte. Så jag sitter här och önskar att allt var som det var förra sommaren och hoppas på att jag kan glömma skiten och gå vidare...

Men men...jag ska väl sysselsätta mig med att ta en kall dusch...

0 kommentarer: