It works!

Äntligen fungerar det igen! Jag försökte blogga hela dagen igår, men det gick aldrig och skriva inlägg -.-'
Men nu funkar det :D

Gårdagen:
Softande, bup, fika med mamma (jättemaräng <3), handla och sedan mat på donken. Brände lite filmer till farsan baloo också.

Idag:
Sooovit ^^,
Sedan lite frukost, lite gos med vovven, lite fix med mer filmer och lite ikeakollande (på nätet alltså). Nu sitter jag och poppar musik på högsta volym, nice! Väntar på att farsan baloo ska ringa, han ska kanske åka förbi ikea på vägen hem idag. Sedan ikväll så ska jag gå över till honom och käka och kolla på film, lite familjemys med andra ord. Får se om brorsan hänger med också. Det ska i alla fall bli kul...vi träffas ju så sällan :(

Men nu ska jag väl gå och...städa tror jag. Bye bye

0 kommentarer: